Foreningen OPAD Stedet for glade og sunde børm

Foreningen OPAD drifter 3 feriekolonier for Odense Kommune. Kolonier i Hasmark, Jørgensø og i Sønderho.

OVERVIEW

This site foreningen-opad.dk currently has a traffic classification of zero (the lower the better). We have explored one page within the domain foreningen-opad.dk and found two websites referring to foreningen-opad.dk.

FORENINGEN-OPAD.DK RANKINGS

This site foreningen-opad.dk has seen fluctuating levels of traffic through the year.
Traffic for foreningen-opad.dk

Traffic ranking (by month) for foreningen-opad.dk

Traffic ranking by day of the week for foreningen-opad.dk

WHAT DOES FORENINGEN-OPAD.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of foreningen-opad.dk Mobile Screenshot of foreningen-opad.dk Tablet Screenshot of foreningen-opad.dk

FORENINGEN-OPAD.DK HOST

We observed that the main root page on foreningen-opad.dk took two thousand seven hundred and eleven milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
86.48.37.57

I discovered that this website is weilding the Apache os.

Foreningen OPAD Stedet for glade og sunde børm

DESCRIPTION

CONTENT

This site foreningen-opad.dk states the following, "Hold 1, 2 og 3." We noticed that the webpage stated " Hold 0, 4 og 5." It also stated " Hvert år i sommerferien får ca. 400 drenge og piger en herlig ferie på OPADs feriekolonier i Hasmark, Jørgensø og på Fanø. Alle kolonierne er beliggende ved vandet. Sommerlejren er et tilbud til de børn,. 8211; som ønsker spændende oplevelser i ferien. 8211; som ikke har andre feriemuligheder. 8211; som går alene i ferien, mens forældrene arbejder. Klik her for at se ansøgningsskema til Sommerlejr 2018." The header had OPAD as the highest ranking keyword. It was followed by Opad, feriekoloni, and Feriekoloni which isn't as ranked as highly as OPAD. The next words the site used was Hasmark. Jørgensø was also included but could not be understood by web crawlers.

VIEW MORE DOMAINS

SKUD Sektionen for Studie- og Karrierevejledere ved Universitetsinstitutionerne i Danmark

Sektionen for Studie- og Karrierevejledere ved Universitetsinstitutionerne i Danmark. Forretningsorden for SKUD, sektion under Danmarks Vejlederforening. Hvordan fungerer en blog? Nye stillinger på RUC! December 22, 2017. Er du interesseret i karriere-området? Så tjek de 4 stillinger, som er ledige på RUC. Ha en fantastisk jul og et godt nytår.

News - Föreningen Stridsvagn S

Our news can be syndicated by using these rss feeds.

Foreningen Flyprat

Følg Flyprat på Twitter! Årsberettning 2015 - Foreningen Flyprat. Vi hadde i 2014 151 betalende medlemmer, hvilket var nesten en dobling fra året før. Årsaken til økningen skyldes trolig bedre informasjon til brukere av Flyprat. Bruken av forumet har vært stabil gjennom året, og ingen merkbart nedgang eller oppgang i trafikken har vært observert. Styret håper trafikken på Airpics vil ta seg opp etterhvert som siden bli.

Foreningen Skjern Håndbold-Skjern Håndbold

Skjern Bank Jule Cup for U10. Skjern Bank Jule Cup U12-U14-U16. Bak op om din klub. Bak op om din klub. 33 år mellem ældste og yng. TV2 har besøgt vores De sociale damer serie 1 dame holdet. 3 hjemmekampe i april 2018.

BiS Bibliotek i samhälle

Backgound of the Library Practice for Young Learners Project. Major activities of Phase 1, 1997-2000. A Library Week in Stockholm. Major activities of Phase 2, 2000-2002. Bibliotek med alternativa driftsformer 2011.